BeautyDay

Om het jaar 2011 fris te starten had ik vandaag samen met mijn ma een beautyday!

Lekker me moeder verwend zoals in de schoonheidssalon. Natuurlijk haar huidje grondig schoongemaakt met garnier gezichtsreiniging, scrub en een lekkere masker van de trekpleister. En ze had ook komkommer op haar ogen, wat lekker ontspannend is.

Daarom een stappenplan over mijn beautydag:

  1. Begin met 1 washandje en water om je gezicht lekker grondig schoon te maken
  2. Hou je gezicht vervolgens vochtig en breng een face wash op je gezicht en spoel het vervolgens met lauwwater
  3. Dan is het de tijd voor de scrub breng het aan op een vochtige gezicht en breng het aan met ronddraaiende bewegingen
  4. spoel de scrub eraf om klaar te maken voor de masker
  5. breng de masker aan en begin op je neus(midden van je gezicht) en werk dan naar buiten toe en laat dan 15 min intrekken. Het is niet altijd dat je 15 min moet laten intrekken kan ook soms 3 min zijn. Kijk goed op de verpakking. Ik wacht altijd tot dat de masker helemaal droog is anders heeft het geen zin, vind ik.
  6. Tegelijkertijd met de masker zet je ook de komkommers op je ogen 7 min
  7. Neem een hapje uit de komkommer en zet het dan onder je oog ook voor 7 min.
  8. Spoel de masker met lauwwater eraf
  9. Vervolgens een spatje koud water om je poriën te sluiten en droog je gezicht
  10. Breng een cremé aan voor je gezicht, hierbij gebruik ik een cremé van de palmers
  11. En vergeet natuurlijk je lippen niet smeer het lekker in met vaseline/uierzalf.

Zo is mijn beautyday, natuurlijk kan je ook daarna je nagels doen en ook een voetenbadje nemen, wat was het toch even lekker!

Doen jullie dat ook een beautyday met je vriendinnen of samen met je moeder??

xx

3 gedachtes over “BeautyDay

  1. Pingback: Vakantie timee « BeautyNes

  2. Oeeh, een maskertje is altijd fijn XD, nog ff over je vraag:

    @ Vanessa:

    Op verder kliken, is dat tekentje met een scheur in de bladzijde, dat is het 16de icoontje van links naar rechts. Daarop klik je !!
    Ik hoop dat het duidelijk is 😉

    (maar ik weet niet zeker of dat ook hetzelfde is voor .tk, want ik heb web-log :S )

    Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust 🙂

    Xx Ellen

    Like

  3. Op verder kliken, is dat tekentje met een scheur in de bladzijde, dat is het 16de icoontje van links naar rechts. Daarop klik je !!
    Ik hoop dat het duidelijk is 😉

    En een lekker maskertje is altijd fijn XD

    (maar ik weet niet of dat bij .tk hetzelfde is als bij web-log !!
    Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust 🙂

    Like

Reactie

