Mijn filmpjes

Ik had gezellig geshopt met mijn vriendin dus daarom had ik snel in de ochtend een minx nails gepost. Ik dacht ik had zo’n korte bericht laten zien dat ik nog wat ging posten, is dat niet leuk ?? Daarom wil ik op mijn nieuwe blog mijn oude filmpjes laten zien die nog op mijn account staat.

Kijk snel mee






Wat vinden jullie van de filmpjes?? Dit zijn de filmpjes dat ik nog heb gemaakt de afgelopen jaar is best wel weinig heb ik gemerkt hahaha.



xxx

3 gedachtes over “Mijn filmpjes

  1. Dankjewel voor deze compliment ! Maar, ik hoop toch wel dat er meer beautyblogs komt voor de donkere huid.
    xxx

    Like

  2. Wauw echt een leuke site, en leuke filmpjes.
    Er zijn al heel veel beautyblogs maar ik vind beautynes toch wel erg orgineel ik denk niet dat er meerdere beautyblogs zijn speciaal echt goed wat je doet! Je doet het echt op een leuke manier! =)

    Like

Reactie

