Eyes of the day

Eindelijk heb ik weer een look gemaakt !
(En dat doe ik zoals altijd bij mijn ma)

En het heet ”Hot Pink Shadow”, waarom het zo heet??? Ik wilde met roze en zwarte oogschaduw werken en had ik met de zwarte oogschaduw zeg maar, schaduw gemaakt en zodat de roze oogschaduw meer naar voor komt.

Hoe ik op deze idee komt weet ik niet, maar ik vind het ook goed zo, want dan weet ik ook van mijzelf dat ik zelf dingen kan verzinnen ! Ik wilde eigenlijk ook proberen om de roze kleur nog meer uit te laten komen en kijk zelf hoe ik dat heb gedaan.

Wat ik heb gebruikt bij de look ”Hot Pink Shadow”

Basis: cream to powder (Milani)
High light: Metallic eyeshadow (Essence)
Crease: Zwarte eyeshadow (MAX)
Ooglid: Roze oogschaduw (Hema nog van de collectie Hello Kitty), 1/3 deel bij de binnenste ooglid iets lichtere oogschaduw roze (Essence) en zwarte eyeliner (Essence).
Wimpers: Mascara (Catrice en Max Factor)
Waterlijn: oogpotlood (Essence)
Onder de waterlijn: licht roze oogschaduw (Essence), hetzelfde wat ik 1/3 op de ooglid heb aangebracht.

Wat je bij de rest van je gezicht kan aanbrengen:

Bij je wangen geen blush want, anders wordt het alles te roze.
Lippen kunnen mooi naturel bijv. een nude kleur of een lipgloss.
En natuurlijk om je gezicht helemaal egaal te maken foundation.

Nu de ”Hot Pink Shadow” vanuit  de andere punt !

Wat vinden jullie van de ”Hot Pink Shadow”  ???

xxx

PS: Weet er iemand hoe ik via een bedrijf MAC producten kan reviewen/swatchen ???

2 gedachtes over “Eyes of the day

  1. Pingback: Top posts van een halfjaar Wordpress « Beautyblacknesz

Reactie

