To Do!

Ik wil jullie alvast voorbereiden wat er op mijn blog komt, komende week en daarom heb ik een filmpje gemaakt wat er tevooschijn komt en wat ik heb gekregen voor kerst van mijn sportvereniging. En wat ik zelf heb gekocht in de leuke vakantie, want morgen moeten we weer naar school en natuurlijk zal ik dan wel de blogs later posten dan gewoonlijk! En trouwens het filmpje is in de middag genomen, maar het is nog winter dus was het al donker geworden :(, sorry voor de slechte belichting!

En hebben jullie al zin in om mijn nieuwe blogs te zien ??
Hebben jullie al zin om naar school te gaan, natuurlijk niet(of als je wil wel hahaha)voor de lessen, maar om al je vriendinnen te zien en lol te maken hahaha???

xxxxxxxxxxx

4 gedachtes over “To Do!

  1. Pingback: Poison Me & Poison You! « BeautyNes

  2. Pingback: Blue My Mind « BeautyNes

  3. Pingback: Catrice nails « BeautyNes

Reactie

