Catrice nails

Wat een weer is het vandaag, veel regen en het wordt zo snel donker :(. Heb ik zo’n hekel aan !!!!!! Ik kan niet wachten tot het zomer is :D. En toch een goede nieuws heb ik want, ik heb een Catrice nagellak voor jullie getest, YEAY:D! Natuurlijk heb ik gedaan wat er in de TO DO filmpje stond, en dat was een paar nagellakjes testen voor jullie hoe het eruit ziet en een van de nagellakjes krijg je te zien.
Wil je weten wat?

Natuurlijk de grijze nagellak van catrice !
Ik had deze keer de grijze nagellak genomen, omdat ik grijze kleren ging aan doen die dag.

Hier komen een paar foto’s:

                                            Met flits

                                         Zonder flits

                                         Close up!

Wat vinden jullie van de grijze nagellak van Catrice??
ik vind het zelf een aparte kleur, want deze kleur zie je niet zo vaak en Catrice heeft een goede kwaliteit van nagellakjes !
Wat vind jij van catrice nagellakjes ???

xxxxxxxxxxxxxx

Reactie

