Lente EOTD

Weer eens een eyes of the day(EOTD)
Deze keer ben ik geinspireerd door de lente, omdat ik steeds denk aan het warme weer. Welke keluren dat ik heb gebruikt is groen, geel en paars! De groene kleur voor de gras, de gele voor de zon, en de paarse voor de mooie bloemetjes. Brrr, echt wel slecht weer buiten en moet je ook eens naar school.
Wil je weten wat ik heb gedaan ???

Zo ziet het eruit de lente EOTD!

Ziet het niet leuk uit ???:D

Zo ziet het eruit van de zeikant

Nu komt de leuke uitleg, hoe ik de lente EOTD oogschaduw heb aangebracht:

Eerst een basis natuurlijk+over de oogleden geel in de binnenhoek(corner) en groen bij de buitenstehoek. (oogschaduw van Essence)

Nu breng je paars (paarse oogschaduw van Duitsland, ik weet niet meer hoe het winkeltje heet:( ) aan in de crease en highlight(highlight van Essence oogschaduw) op de wenkbrauwbot. Toen was de batterij van de camera leeg:(!  Dus toen had ik met een eyeliner een blauwe(eyeliner van de essence) een streep gezet boven de wimperrand en vervolgens mascara(Mascara van de essence).

Vinden jullie leuk om dit te zien ???
Mijn moeder zei zelfs dat ik make up moet kopen voor de donkere huid :D!
Misschien zie je dit jaar, echte make up voor de donkere huid. Ik kan niet wachten tot ik het heb!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Een gedachte over “Lente EOTD

  1. Pingback: Top posts van een halfjaar Wordpress « Beautyblacknesz

Reactie

