make up lente 2011

25671_1367115092395_1067191796_1071933_5855260_n_large

Deze lente is je make up gericht op de basis van de make up, natuurlijk de foundation enz. dat bij je huid past en niet ziet.

Do_your_makeup_like_a_barbie_doll_large

De blush komt niet zoveel naar voren en mag dan een beetje op je wangen worden aangebracht. Wil ik ook eens op mijn wangen hebben, als ik ouder ben en mijn gezicht zuiver is!

487ad74a2ac2e_large

Oogschaduw is meer aan de felle kant, wat echt geschikt voor de donkere huid en ook de zachtere kleuren, wat alsnog fel is. Waarmee ik zeker blij mee ben is zeker de kleur paars!

De wenkbrauwen moet gewoon goed gevormd zijn, hoe je wenkbrauwen ook zijn. Tjaa of je wenkbrauwen zijn al goed gevormd ^^…

Tumblr_lezmpqwsyw1qekfzto1_500_large

Je mooi lippen natuurlijk niet vergeten! Je lippen mogen lekker donker rood zijn of je lippen hoeft niet op te vallen. Ik ga toch liever voor dat je lippen niet hoeft op te vallen lekker met een lipglossiie hahaha ;).

Wat vinden jullie van de make up lente 2011 ??

xxxx

2 gedachtes over “make up lente 2011

  1. Pingback: Top posts van een halfjaar Wordpress « Beautyblacknesz

  2. Pingback: Fashion lente 2011 « BeautyNes

Reactie

