Fashion lente 2011

Tumblr_lf7byqqkcl1qeybd6o1_500_large

We hebben ook de fashion trends van 2011!
Eerst hadden we over de make up trends 2011. Natuurlijk hoef je de trend niet helemaal te volgen, maar misschien staat er voor jouw nog wat leuks tussen.

We beginnen met een jurk ‘de maxi dress’.

lace dress

gehaakte kleding en macrame

kwasten dat je ook soms bij gordijnen ziet ‘tassels’

bell botoms

wide leg

Capri

dress achter lang en voor kort

gestreepte kleding

jumpsuits

halve topjes/gesneden topjes ‘crop top’

 

Wat vinden jullie van de trend 2011 Sring/Summer??

xxxxxxx

5 gedachtes over “Fashion lente 2011

  1. Pingback: Top posts van een halfjaar Wordpress « Beautyblacknesz

  2. Heee Su,
    bedankt dat je de foto´s leuk vind

    ik heb de foto´s van een website. Maar welke website dat was weet ik niet meer, omdat de vorige pc niet meer aan ging. En nu ik een nieuwe pc heb, heb ik de documenten en de website´s niet meer. Als ik de website vind stuur ik het wel!

    xxxx

    Like

Reactie

