Blue My Mind

Eindelijk heb ik weer mijn nagels gelakt!
Eerst kon het niet, omdat ik bijna een wedstrijd had. En nu heb ik eindelijk mijn nagellak op gedaan van het TO DO filmpje. Het klopt dat ik op het foto oogschaduw op heb.

De nagellak dat ik heb gelakt heet ‘It Blue My Mind’ van Catrice. Het is hele mooie donker blauwe kleur met hele kleine glittertjes dat je nauwelijks ziet, maar laat wel je nagels doen glanzen.

Kijk hoe de mooie blauwe nagellak eruit ziet.

Close up !!!

 I show ‘It Blue My Mind!’

Wat vind je van de nagellak van Catrice ‘It Blue My Mind!’ ??

xxxx

2 gedachtes over “Blue My Mind

Reactie

