princess eyes

Tumblr_lg10umrdze1qziwgoo1_500_large

Bij deze look, had ik een een thema bedacht en dit keer is het prinses eyes. Ik ben helemaal op los gegaan. Ik heb al mijn inspiratie in de prinses eyes look gedaan wat in mij op kwam! Tot en met de carnaval maak ik allemaal eyes looks met een thema.

”The Princess eyes”

Natuurlijk heb je van een Princess eyes verschillende looks, hiervan heb ik er één van gemaakt.

Wat vinden jullie van ”The Princess eyes” ???

xxx

3 gedachtes over “princess eyes

  1. Pingback: Top posts van een halfjaar Wordpress « Beautyblacknesz

Reactie

