Huishoudbeurs 2011

Tumblr_lgw2dkxudp1qf0w0qo1_500_large

Gisteren naar de huishoudbeurs geweest, was heel erg leuk !
Heb gelijk een leuk filmpje voor jullie gemaakt.

Wat vinden jullie van de spulletjes en mijn vette tas ??

xxx

3 gedachtes over “Huishoudbeurs 2011

  1. Pingback: Maskers van de huishoudbeurs « BeautyNes

  2. Dankjewel dat je het leuk vind :D!
    De tassenhanger kost ongeveer € 2,-.
    Maar ik had het toen natuurlijk bij de huishoudbeurs gehaald….

    Haahhahaahaa.

    xxx

    Like

  3. Leuk filmpje!
    zo’n tassenhanger is vet handig, ik zoek ook zo één.. Hoe duur is een tassenhanger eigenlijks?
    Haha, leuk optreden van Jody Bernal! Ik moest echt even weer aan heel lang geleden denken dat ik moest optreden op dat nummer.. x’D

    Like

Reactie

