Maskers van de huishoudbeurs

Tumblr_lgbnhxkzdi1qdds7ao1_500_large

Wist je nog, dat ik maskers gingen testen voor jullie ?? Weet jij dat niet/of niet meer klik.

Ik was vandaag ook eens druk bezig met mijn filmpje voor girlscene! Heb er zin in yeaahhh:D.


Okee, verder met het maskertjee!
Het masker van Dr. der Hoog is heerlijk, want ik heb één gekozen met een scrub inbergrepen.

De scrub is best wel dik en eigenlijk kan je het met een vriendin samen doen met één pakketje, wat ook heel erg leuk is. De scrub heeft allemaal blauwe korreltjes(mineraalextracten uit edelsteen). Ik vond het wel een beetje ruw voor een gezicht huidje.

 

Het masker is heerlijk, maar ruikt wel apart(hahaha). En het masker is ook best wel dik. Het eindresultaat toen het eindelijk hard was en had afgespoelt was heel erg goed, mijn huidje voelde zo zacht aan(aaaahhh(A)).

 


Pluspunten:

  • Zit er veel in, dus je kan het samen met je vriendin aanbrengen.
  • Brengt makkelijk aan, omdat zo lekker dik is.
  • Dekt ook goed, omdat het zo dik is.
  • Je huid is gelijk zacht na de behandeling

Minpunten:

  • De scrub is iets te grof
  • Moeilijk om de masker en de scrub uit de pakketje te halen
  • Je moet langer wachten dan dat er staat op het pakketje

Mijn mening:

Ik zal het wel blijven kopen, omdat het wel waard is!

Ik heb dit masker bij de huishoudbeurs gekocht, maar ik heb het ook bij de DIRX gezien voor €0,99 euro(Say Whatt). Dus wees snel bij DIRX!

En wat vinden jullie van deze masker??

xxx

Reactie

