H&M likes#1#

Hee, vandaag had ik een drukke dag zeg hahaha. Natuurlijk zoals altijd lekkaaa trainen en in de middag gezellig mijn dinnie opmaken :D. Was gelukkig op tijd klaar want, zij ging naar een birthday party. Ik vind het zo leuk als iemand mij vraag om iemand helemaal op te maken en hun haren op te fleuren. Maar today, I talking about the H&M Fashion. Jep, vandaag laat ik zien wat ik wel leuk vind van de H&M !

Omdat, H&M steeds nieuwe collecties heeft gehad, kwam ik op het idee om een H&M likes collage te maken, is het niet leuk ??!

Dit keer over de kleren en volgende week over de rest van de H&M :). 
Have fun!!!!!!

Dit is mijn H&M likes! Wil jullie meer ”Fashion likes” zien ?? Dan hoor ik het graag in de comments :D. En wat er in de collage staat wil ik wel graag hebben! Hebben jullie ook een hele wishlist wat je wilt hebben van H&M ??

xxx

Reactie

