Manicure

Eindelijk heb ik bij mij eigen een manicure aangebracht en mijn nagels helemaal verzorgt. Ik had overal gekeken naar manicure tips en ja, hoor ik ging gelijk aan de slag.

Heb gelijk mijn handen met een lekkere cremé aangebracht. Vervolgens mijn nagels mooi gevijld, op mijn nagelriemen olie gesmeerd(En heb natuurlijk mijn nagelriemen al terug geduwt), even een tijdje laten intrekken en spoel je het eraf met lauwwater en droog het zachtjes af. Als eerst begin je met een basecoat op je nagels, dan een lichtroze nagellakje en natuurlijk een wit randje(Ik heb het uit de losse hand aangebracht). Witte randje droog? breng dan nog één laagje wiite nagellak aan. Ik heb de lichtroze, witte en topcoat nagellak uit de manicure set. Tot slot topcoat om het mooi te laten glanzen.

Hier mijn resultaat!

Wat vinden jullie van mijn manicure ?

xxx

2 gedachtes over “Manicure

Reactie

