Airbrush make up

Airbrush make up? Meestal is het versieren van je lichaam met leuke kleurtjes, maar dit keer is het anders.
Foundation dat je kan opspuiten op je gezicht, wil je weten wat ik bedoel?

Ik ging weer eens op youtube kijken en had Air Brush make up ontdekt?! Ik dacht eerst van wat is dat nou? Kijk met mij mee.

Gewoon foundation zet je in de Air Brush en dat spuit het op je gezicht, maar lijkt mij wel moeilijk om je foundation dan egaal op je gezicht aan te brengen hahaa. Stel je voor de rechterkant is donkerder dan de linkerkant, kan gewoon niet!

Lijkt mij heel makkelijk om mee te werken als je handig ben met de Air Brush, maar aan de andere kant ook moeilijk of je het wel egaal over je gezicht aanbrengt.

Wat vinden jullie ???

xxx

Een gedachte over “Airbrush make up

Reactie

