Gray and sparkle gold (EOTD)

Lieverds,

Vandaag een leuke oogschaduw aangebracht ”Gray and sparkle gold” !

Vandaag had ik eigenlijk geen inspiratie en toen dacht ik aan mijn kleren. Ja, inspiratie van je kleren. Want ik heb vandaag de kleuren grijs, roze en wit aan allemaal in een t-shirt. Kunnen jullie dat ook ?? Ik wel ! Maar ik heb het wel simpel gehouden natuurlijk, want ik droeg het naar school ;)…

Benodigheden:

And now Full face…

Kunnen jullie dat ook inspiratie ophalen van je kleding voor je ooglook??

xxx

2 gedachtes over “Gray and sparkle gold (EOTD)

  1. MAX (van de action),
    heerlijk goedkoop ;), hoeveel het kost weet ik niet, want ik heb het gekregen op mijn verjaardag! En afgelopen weekend heb ik het nog in de action gezien en misschien is het ook bij jouw ??!!

    xxx

    Like

Reactie

