winactie

winactie van een toffe beautyblogster !

http://beautybeforebreakfast.blogspot.com/2011/04/100-volgers-winactie.html <<— Wil je weten wat je kan winnen ?? KLIK !?

xxxx

2 gedachtes over “winactie

  1. Had ik dan maar, zoveel make up hahhaa ! Dan wel voor de donkere huid natuurlijk 😉
    Ik hoop dat de oplossing snel komt hihiihi…

    xxxxx

    Like

  2. Leuk, ik denk alleen niet dat ze nog in de la van mijn beautykast passen x’D. Dus kan beter maar even niet mee doen, tot ik daar een oplossing voor heb. xD

    Like

Reactie

