High street 913 and Bazaar 907

lieve lezers,

zoals beloofde weer een make up look van de merk NYC ! Ik ben zo trots op de make up van de NYC, het kan niet beter tot nu toe hhhahaha. Omdat ik zo gek ben op de NYC make up wilde ik weer snel een make up look maken met de nieuwe kleurtjes dat ik allemaal heb. Het was toch gratis hierbij de kleur blauw en bruin. Volgende keer wordt een verrassing het is ook van de NYC, weten jullie het al ?!

Ik heb een simpel look gemaakt om te laten zien hoe al de kleuren van de NYC eruit ziet op een donkere huid. Want op een lichtere huid is toch anders dan op een donkere huid. Wat ik wel gemerkt heb is dat de pigmentatie op een lichtere huid minder is dan op een donkere huid.

Bazaar and High Street:

Benodigheden:

  1. Basis
  2. blauwe oogschaduw over de gehele ooglid
  3. donkere bruine kleur in de countour om diepte te geven
  4. highlight (witte) kleur op je wenkbrauwbot
  5. kwast om de kleuren te vervagen naar de andere kleuren, zodat het een geheel wordt
  6. bruine oogpotlood op de wimperlijn tot de helft
  7. zwarte oogpotlood op de waterlijn
  8. zwarte mascara

Alles heb ik gebruikt van de merk NYC, behalve de basis.

Wat vinden jullie van de NYC make up ??

xxxx

Reactie

