East Village

Ook bij de collectie van NYC heb je niet alleen make up, maar natuurlijk ook nagellak ! Ik heb maar één nagellak gehaald en gelijk uitgetest, omdat ik de andere kleuren al heb in mijn doosje. Ik heb zoals je ziet een blauwe/groene kleur met de naam ‘East Village’. Ik vind het zo’n mooie kleur om te zien, maar is het net zo goed als de make up ?!

De nagellak is best wel mooi, maar alleen na één laagje is het niet helemaal gedekt ‘transparant’ en pas na twee á drie lagen krijg je een goede resultaat te zien.

East Village:

Het beloofd  dat het snel opdroogt en zo is het ook in het werkelijkheid

zo grappig het heeft net 9,7 ml inhoud (hahahaha), kon het gewoon niet 10ml ???

Wat vinden jullie van de NYC nagellak, hebben jullie ook één nagellak van NYC gehaald??

xxxx

Een gedachte over “East Village

  1. Pingback: East Village na 4 dagen « BeautyNes

Reactie

