Island Sunset and Bowling Green

Dat ik gek ben op NYC heb je wel gemerkt ?! Daarom heb ik meer oogschaduws gehaald van de kruidvat. Ik heb van de andere kleurtjes swatches van gemaakt, zodat jullie kan zien hoe goed NYC make up wel niet is !
Vinden jullie het ook zo mooi ?? Ik wel omdat, het zo mooi felle oogschaduw is waarnaar ik lang naar zocht en niet helemaal naar Amsterdam moet gaan.

De swatches heb ik pas in de avond gemaakt maar, is toch nog goed gelukt 😀 ! Ik heb nog nieuwe kleuren gehaald van de Kruidvat van de merk NYC en oja in de kruidvat heb je ook 50% korting op alle make up. Is dat niet gaaf?? Net de nieuwe collecties binnen en al 50% korting! Wat gaan jullie halen bij de kruidvat ??

Okee, verder met mijn leuke swatches:

Eerst het palletje waarin de oogschaduw zit heel erg handig, maar ook wel moeilijk om open te krijgen.

De swatches op mijn hand:

Dit was de eerste kleurtjes !

Nu gaan we naar de kleur groen.

Eerst het palletje:

En nu de geweldige swatches:

Dit waren de geweldige swatches, natuurlijk komt er ook DramaticEyes looks tevoorschijn van deze oogschaduws.

Wat vinden jullie van de NYC Swatches ”Bowling Green” and ”Island Sunset” ? Wil je weten hoe ik het aanbreng, klik !

xxxxx

2 gedachtes over “Island Sunset and Bowling Green

  1. O, je kon niet op deze bericht reageren 😦 ! Lieverds dat kunnen jullie mij ook wel vertellen.

    xxx

    Like

Reactie

