For the Queensday

Voor de koninginnedag moet je ook wel leuk uitzien! Daarom heb ik een ooglook gemaakt ter inspiratie voor jullie voor de koninginnedag. Ik heb op de foto een nagellak potje van essence (oranje). Ik heb het niet op mijn nagels gelakt, omdat ik al een nail art heb aangebracht op mijn nagels en dat komt morgen tevoorschijn. De review over de oranje nagellak komt zo snel mogelijk, want het is best wel een zacht oranje kleurtje niet oranje oranje.

Voor de ooglook heb ik een witte en oranje oogschaduw aangebracht op mijn oogleden. zwarte eyeliner bij de wimperlijn en zwarte oogpotlood bij de waterlijn en bij de waterlijn heb ik nog met een dunne kwast een blauwe lijn aangebracht voor meer speciaal effect. finishing touch mascara en niet te vergeten de leuke highlights in je binnen ooghoek en op je wenkbrauwbot.

Wat gaan jullie doen op Koninginnedag ??

xxxxxxx

8 gedachtes over “For the Queensday

  1. Pingback: Top posts van een halfjaar Wordpress « Beautyblacknesz

  2. Pingback: Whoom Boooom (Essence NOTD) « BeautyNes

  3. Was de optreden nog leuk ??
    Ik vind het helemaal geweldig dat je mijn look heb gebruikt voor jouw artikel en dat je mij heb gelinkt!
    Ik ging gisteren naar Rotterdam even rond neuzen en het was heel erg gezellig.

    xxxx

    Like

  4. Ik ga naar een optreden in het dorp kijken, verder niet zoveel.. jij? Ik heb trouwens je look gebruikt in mijn koninginnedag artikel, een link naar je look dan:)

    Like

  5. Pingback: QueensDay « Yramarys

Reactie

