Panter (NOTD)

Panther nails geprobeerd en is wel redelijk goed gelukt vind ik. Ik heb het op mijn nagels aangebracht, omdat je veel prints ziet bij alles zoals tassen, kleding, sieraden en schoenen enz. ! En ik vond het wel tof om op mijn nagels aan te brengen. Do you likeee Panther ??

Ik heb eerst een basis gebruikt (Basecoat met verzorging), paarse nagellak eroverheen, dots gemaakt met een lichtere kleur paars met glitters voor een beter effect en dan met dezelfde pen met een blauw nagellak om de dots een mooi randje te maken. Snap je het niet kijk de eindresultaat, misschien begrijp je het nu wel beter

Zo moet het worden !

Wat vinden jullie van Nail art Panther ???

xxxxxxxxx

Een gedachte over “Panter (NOTD)

Reactie

