Meivakantie!

Eindelijk is de meivakantie begonne ! Maar wat gaan we doen in de meivakantie??

Ik ga meestal met mijn vriendinne rond fietsen of lekka bijkletsten. Bloggen is zekers ook funny en nieuwe bloggers bezoeken. Wat ik vandaag ga doen is niet zoveel ik blijf lekker thuis denk ik en in de avond (na etenstijd) ga ik naar buiten met mijn dinnies.

Ik dacht ik doe eens keer wat meer over een mezelf vertellen enz. en niet steeds over beauty een keertje wat anders! Vind je ook niet?

Maar ik ga nu verder rondkijken

xxxx

Vragen zijn altijd wel welkom!

3 gedachtes over “Meivakantie!

  1. Hahhaha, ik heb heel veel gedaan! Te veel om op te noemen :).
    En jammer dat je moest gaan werken :(…

    xxxx

    Like

Reactie

