Tag! Als ik zeg…Dan zeg jij…?

Blogg_large

Ik wilde ook een keer taggen dus heb ik het gewoon overgenomen, omdat ik nooit word getagged !

Als ik warm zeg, zeg jij:

Tumblr_kwpvnjvevo1qacijbo1_500_large
Curacao !!!!!!
Als ik lekker zeg, zeg jij:
Tumblr_ljv1o4spno1qg6j9eo1_500_large
Ik hou heel erg van kip en ook van Kentucky

Als ik knap zeg, zeg jij:
Article-1357197-0d332469000005dc-98_468x712_large
Beyonce
Tumblr_liqprgwe3y1qaypifo1_500_large
Ciara
Als ik schattig zeg, zeg jij:
Tumblr_lkagy7kjjy1qhsflso1_500_large

Als ik leuk zeg, zeg jij:
Tumblr_lkbvcebnya1qgainko1_500_large
I likee to danceee !!!
I_love_blogging-787805_large

And blogging

ls ik favoriet zeg, zeg jij:
10142161_70c9963071_large
Zij is mijn favoriete celeb !!!!!
Als ik jurk zeg, zeg jij:

Jeans jurk van de H&M €34,95, omdat het echt een antiliaanse jurk is 😀
ls ik rood zeg, zeg jij:
Tumblr_ljkqora9mb1qcrsn7o1_500_large
Een rode hartje
Red-rose-side_large
En een mooie roos
ls ik mobiel zeg, zeg jij:
ILOVEEEESAMSUNG en ik wil het hebbe voor na het examen! Heeft er iemand al ervaring met deze mobiel ??
Als ik honger zeg, zeg jij:
Tumblr_ljxyfynqga1qbybv3o1_500_large
is altijd wel eventjes lekker !

Als ik saai zeg, zeg jij:
Tumblr_lj32xrpelk1qbb9b0o1_400_large
klinkt leuker hhhaahaha

Als ik schitterend zeg, zeg jij:
Tumblr_lh7ujkhpmd1qfovpfo1_500_large
hiphop dansers zien er altijd leuk uit als ze gaan dansen en hun kleren zijn zo vet!
Als ik bloggen zeg, zeg jij:
Tumblr_lg2ofns0bv1qaay1oo1_500_large
Hoe vinden jullie dat ik blog ?? Ik vraag dat, omdat ik niet zoveel reactie krijg enz., maar dat komt nog wel ! Ik heb vertrouwen erin.
xxxxxx
Ik wil ook dat yramarys dit gaat overnemen 😀
5 gedachtes over “Tag! Als ik zeg…Dan zeg jij…?

  1. Pingback: Tag! Als ik zeg… Dan zeg jij? « Yramarys

  2. Jaa klopt, het is een samsung star II !
    Ik wil ook graag een smartphone zoals een blackberry maar, jaa dat mag ik niet van mijn ouders hahaha.
    En ook geen abbo en prepaid op blackberry lijkt me zonde, want ik denk dat je dan niet veel ermee kan doen.
    Daarom dacht ik aan Samsung star II.

    En nog eens bedankt van je advies over de Samsung star

    xxxxxxxxxx

    Like

  3. Leuk! Volgens mij is die telefoon een samsung star of niet? Ik heb hem nu bijna 2 jaar, en ik moet zeggen fijne telefoon, alleen is het touchscreen soms irritant in je broekzak.

    En ik ben nu iets meer van de echte smartphones, en ga binnekort over naar een blackberry denk ik xD.

    Like

Reactie

