How to Rihanna?

How to Rihanna? Ik was gaan kijken op wehearit.com en had zin in om wat te doen met oogschaduw! Niet gewoon een basis look, maar DramaticEyes. Hebben jullie er ook zin in??

Ik had natuurlijk superdepuper zin in. De look van Rihanna dat je op  mijn website ziet heb ik geprobeerd na te maken, maar dat zal niet meer vaker gebeuren. Ik wilde proberen om zelf ook meer looks te maken, maar dit was gewoon even ter inspiratie om mee te beginnen.

 
Vond je het leuk? Laat een leuk reactie achter en heb je meer tijd geef een leuk duimpje omhoog op youtube.
 
Alvast bedankt,
 
Beautynes
Een gedachte over “How to Rihanna?

Reactie

