Examen 1+2

Examen dag 1+2, was voor mijn gevoel goed gegaan. Ik wil jullie blijven updaten van examen dagen, want dan weten jullie ook hoe het met mij gaat.

Dag 1:

Was heel vermoeiend, want we moesten 4uur achter elkaar computeren en het is ook helemaal vermoeiend met de opdrachten dat we moesten maken. Eerst moest ik Een poster maken voor een soort pretpark, dat vond ik wel leuk :). Vervolgens gingen we nog saaie opdrachten maken zoals, in excel een soort pretpark inrichten, je moest ook kiezen uit 3 systemen voor een kinderopvang dat in de pretpark staat en ik denk dat er nog meer opdrachten waren, maar dat weet ik niet meer (hahaha).

Dag 2:

Was veel makkelijk een powerpoint presentatie houden van maximaal 5 minuten, de ondewerp was over de kinderopvang. Vervolgens was ik al klaar na  1½ uur.

Dit was mijn verslag van 2 dagen examens.

xxx

Een gedachte over “Examen 1+2

Reactie

