gezichtsverzorging verzorgend en goed

Gezichts verzorging is verzorgend en goed voor je gezicht. Ik wil laten zien hoe mijn gezichtsverzorging werkt.

Gezichtsverzorging is belangrijk, zeker als je een zachte baby huidje wilt behouden(hihiihii).

Dit was mijn gezichtsverzorging en ik ben wel benieuwd wat van jullie een gezichtsverzorging inhoud?

En ook leuke nieuws voor mij! IK BEN TANTE GEWORDEN.

Beautyblacknesz

3 gedachtes over “gezichtsverzorging verzorgend en goed

  1. Ik gebruikte het ook overdag, maar toen werd me gezicht heel erg vettig enz. En nu gebruik het in de avond voor ik ga slapen. Lijkt me veel beter.
    Misschien voor jouw ook een goed idee?

    xxx

    Like

Reactie

