Lichaamverzorging verzorgend en goed

Lichaamverzorging verzorgend en goed, natuurlijk is lichaamverzorging goed. Het komt  door de nederlandse weer dat de huid droog aanvoelt. Het heeft voeding nodig!

Ik gebruik voor mijn lichaamsverzorging een bodylotion en uierzalf.

De bodylotion gebruik ik over mijn hele lichaam, zodat mijn lichaam niet bleekjes uit ziet.

Het is niet de bedoeling om de bodylotion over je gezicht aan te brengen.

Als 2de gebruik ik uierzalf. De uierzalf gebruik ik voor mijn voeten, knien en ellebogen. Zodat het lekker zacht blijft en niet ruw wordt.

Zoals je leest verzorgt en beschermt de uierzalf de scchrale huid. Uierzalf is ook handig om voor je schrale lippen te gebruiken.

Dit waren de producten dat ik gebruik voor mijn lichaam.

Wat gebruiken jullie voor jullie lichaam?

Beautyblacknesz

3 gedachtes over “Lichaamverzorging verzorgend en goed

Reactie

