Blackberry Bold of toch Curve? Of toch die andere?

Blackberry Bold en Curve zijn nu heel erg de trend! Maar er komen steeds betere versie’s tevoorschijn

Ik wilde zelf samsung star II, maar ik dacht ook aan een Blackberry! En ik wil nu zo graag BB, maar ik weet niet wat ik moet kiezen een samsung star II of BB Curve? En ojaa laatst nog een Galaxy Ace mini gezien wat ik ook leuk vind. Ik krijg een nieuwe mobiel als ik geslaagt ben van mijn examen! Ook al slaag ik niet ik krijg het (hihihi).

Samsung star II: Vind ik leuk, omdat het een touchscreen heeft en dat ik op de internet kan(Je heb alle social media)!

BB: Vind ik leuk, omdat je kan pingen met je vrienden, je kan op internet(Je heb alle social media)!

Galaxy Ace mini: Vind ik leuk, omdat je ook kan pingen, maar met Whatsapp, je kan op internet(je heb alle social media) en het heeft een leuke touchscreen!

Welke vind jij het leukst voor mij?

Stem in de poll:

Beautyblacknesz

Reactie

