Examen 7+8

Examen dag 7+8 ging best wel goed, wan het was Engels en Aardrijskunde. Waar ik wel goed in ben!

Examen dag 7: Was heel makkelijk, want het was begrijpend lezen in het engels en een brief maken in het engels. Het was zeker niet vermoeiend!

Examen dag8: Was heel vermoeiend, want er waren steeds aparte vragen zoals bij economie :(…

Dus nu ben ik klaar met mijn examen en kan ik weer veel posten en uiteindelijk hoor ik 15 juni de uitslag *SPANNEND*!

Beautyblacknesz

3 gedachtes over “Examen 7+8

  1. Ik hoop het ook 🙂 dat mijn examen goed is gegaan *spannend*, want ik hoor mijn uitslag pas 15 juni…
    Zo jij heb zeker lang de tijd om te leren. En alvast veel succes! 😀

    xxx

    Like

  2. Hopelijk is je uitslag goed! 🙂
    Maar dat zal wel! 😉

    Bij mij beging de examens maar pas 16 juni dus ik heb nog effe tijd om alles te leren. 🙂
    xx

    Like

Reactie

