Haul 26 mei

Haul 26 mei, ik heb een leuke mobiel gekocht de galaxy mini! Ben zo blij dat ik geen bb heb gekozen. Verder heb ik nog meer spulletjes gehaald.

Eerst had ik mijn nieuwe mobiel gehaald dus de galaxy mini, voor mijn examen.
Verder heb ik ook nog leuke essence spulletjes gehaald zoals de nail art plaatje en ÊÊn lipgloss.

Mobiel:

Galaxy mini is een leuke mobiel en wat ik helemaal geweldig vind je kan ermee swypen! De galaxy mini heb ik gekregen voor mijn examen. Terwijl pas 15 juni de uitslag komt of ik slaag!

nail art plaatje:

Nieuwe plaat van Essence nail art en er komt een leuke review over de Essence nail art plaat.

Lipgloss:

Een doorzichtige lipgloss van Essence XXXL Shine lipgloss. Ik had de lipgloss hard nodig!

Beautyblacknesz
8 gedachtes over “Haul 26 mei

  1. Die stempel met dei bolletjes heb ik geprobeerd :] Hij is echt leuk en ik heb er toen nog in die rondjes een druppeltje roze nagellak in gedaan nu is het gewoon WOW !!! Ik heb er een foto van stuur nog wel een keer op -x-

    Like

Reactie

