Essence plaat (Review)

Mijn essence plaat ga ik vandaag laten zien. Hebben jullie al ervaring met de Essence plaat?

De essence plaat is best wel moeilijk te gebruiken, maar als je veel oefent komt het wel goed. Ik moet eerst wennen om de plaat te gebruiken en telkens een vinger verder ging het goed! Alleen begon ik met me andere hand ging het weer verkeerd, dus dat wordt weer oefenen.

Plaat:

Zoals je ziet zijn er verschillende patronen op de plaat.

En ik heb er een van gekozen zoals je ziet heb ik de kleur roze en paars gebruikt! Niet dat ik mijn plaat zo laat :$, maar ik laat het gewoon zien hoe het eruitziet nadat je het je hebt gebruikt:

 

Zie hier de resultaat op mijn nagels, jammer genoeg kan je het niet zo goed zien, omdat het kleine vierkantjes zijn:

Beautyblacknesz

Een gedachte over “Essence plaat (Review)

Reactie

