Top posts van een halfjaar WordPress

Mijn leukste berichten laat ik zien, omdat gisteren mijn blog een halfjaar bestaat op wordpress. Waarom alleen op wordpress? Omdat ik op andere website’s zoals weblog enz. allemaal een blog heb gemaakt. Zie menu Beautyblacknesz.

Mijn leukst berichten van de afgelopen half jaar:

top 10 posts:

  1. make up lente 2011
  2. fashion lente 2011
  3. mascara 4d
  4. H&M collectie
  5. H&M
  6. Lange rokken time
  7. Black Swan
  8. Nieuwe essence producten
  9. Donkere huid
  10. Nail art van Davinci

Top 5 ooglooks:

  1. Make up lente 2011
  2. princess eyes
  3. eyes of the day
  4. For the Queensday
  5. Lente EOTD

Dat waren mijn top posts van een half jaar van WordPress. Bekijk ze eens allemaal en laat leuke comments achter!

Beautyblacknesz

PS: Today laatste wedstrijd voor mij!

Een gedachte over “Top posts van een halfjaar WordPress

Reactie

