Wishlist for my Birthday! #Make up#

sweetsixteen

Wishlist for my Birthday, omdat ik het wel leuk vind om het aan jullie te laten zien en ook omdat het ook op andere blogs tevoorschijn komt als zij bijna jarig zijn. Ik ben op 7 juli jarig, dat is precies nog een maand en dan word ik 16 #sweetsixteen#! Als eerst begin ik met de make up dat ik wel wil hebben!

Dan beginnen we dan:

Ik hou heel erg van de SLEEK make up paletten, het is gewoon niet te verwoorden :D!

Sleek i-Divine palet Acid

Ik hou altijd van felle kleuren, maar als ik deze heb dan ben ik helemaal happy 😉

88 kleuren oogschaduw palet

Waauww en kijk deze gewoon alle kleuren #kwijlt#.

En zoals je leest zijn ze allebei van pretty please #geweldig# ! Dit waren mijn leuke oogschaduw paletten dat ik wel wil hebben.

 Select SPF 15 Foundation

Goede foundation van MAC

  Pro Longwear Concealer

En natuurlijk een concealer erbij.

Deluxe Finishing Powder

Om het helemaal af te maken een finish poeder van blackopal.

Sheer Color Cheek Tint

Voor een kleurtje op mijn wangen een stick blush van bobbibrown.

Lip Gloss

Ik ben meer van de lipglossjes dan van de lipstick, daarom deze lipgloss van bobbibrown.

Dit was mijn birthday wishlist # make up#. Ik wil er wel meer, maar dit waren de de producten dat ik wel echt wil hebben :D!

Beautyblacknesz
3 gedachtes over “Wishlist for my Birthday! #Make up#

Reactie

