Collage voor mijn opleiding

Gisteren had ik al gepost over mijn collage voor mijn opleiding! Maar nu heb ik een filmpje gemaakt over collage en nog wat dat ik aan jou wil doorgeven.

Zoals je kon zien in mijn filmpje en luisteren, heb ik mijn intro veranderd en vroeg ik tips over youtube dat ik kon gebruiken. Als je een tip heb of dat je de intro leuk vond? Wil je dat dan in de comment toelichten?

Nog meer tips zijn altijd welkom, misschien weet jullie een leuk filmpje dat ik kan maken?

Wil je weten wat mijn contact gegevens zijn? klik dan bij de menu op ”Contact”!

Als je ook een youtube account heb abonneer en volg ook via bloglovin!

 

Alvast heel erg bedankt,

Beautyblacknesz
2 gedachtes over “Collage voor mijn opleiding

  1. Pingback: Bloementjes en something new! (NOTD) « Beautyblacknesz

Reactie

