Bloementjes en something new! (NOTD)

Wat doe je nou als je vriendinne willen dat je hun nagels mooi gaat maken? Nou ik ga gelijk weer eens een leuke nail art aanbrengen: ”Bloementjes en something new! (NOTD)” Kijk snel mee?!

Ik heb bij mijnj lieve vriendin nail art aangebracht. Ik had het al een keertje bij haar aangbracht, maar nu wilde ze het weer, omdat het zo mooi was. Het duurde eventjes gelukkig, want ik werkte met plakkertjes en een eigen korte nail art dat zo gedaan was. Zoals je ziet zit er op sommige vingers bloemtjes en op andere leuke strepen!

Nog even in-zoomen.

Volgende week komt ook een NOTD manicure tevoorschijn op mijn blog! Wat ik al gezegt had in het filmpje collage voor mijn opleiding. Weet je het al dat je het snel gaat vergeten dat er volgende week weer een nail art is? Volg mij dan op youtube met de naam MegaNessa14 en anders via Bloglovin dat je aan de zijkant ziet staan. Weet je niet hoe je mij moet volgen? Licht het toe in mijn leuke comment vakje!

Beautyblacknesz
2 gedachtes over “Bloementjes en something new! (NOTD)

Reactie

