Maskertje honing hier en maskertje honing daar?!

Het werd eens tijd voor een maskertje! Ik had zin om mijn lieve gezichtje te verzorgen en helemaal te reinigen. Natuurlijk ben ik gelijk begonnen met een maskertje van dr. van der Hoog.  Het is een maskertje om je gezichtje helemaal zacht te maken en heel diep te reinigen.

Eerst begon ik mijn make up van gezicht te halen met de make up remover. Daarna was het tijd om je gezicht goed te scrubben van de Garnier, vervolgens breng je de masker aan. De masker is goed als je gemengde huid heb, dat je een vettige
t-zone heb.

De masker moest je zo’n 10 á 20 minuten laten zitten op je gezicht, maar ik laat het altijd helemaal drogen.

De masker is helemaal doorzichtig en ruikt heerlijk naar honing :D! Het voelt aan als elke ieder masker en brengt gemakkelijk aan. Het is wel een peel-off masker, dus een masker dat je eraf moet trekken van je gezicht.

Nadat de masker helemaal droog was geworden begon ik de masker van mijn gezicht trekken, voelde wel grappig aan (hihihi).

Daarna voelde mijn gezicht helemaal zacht aan en verzorgt aan.

Zo ziet het eruit als je de masker van je gezicht heb getrokken.

Mijn mening:

De masker is gemakkelijk om aan te brengen en er zit net genoeg in het zakje om op je gezicht aan te brengen. Het ruikt heerlijk, maar niet helemaal naar honing. Het is best wel moeilijk om van je gezicht te trekken, maar als je het onder de knie heb lukt het wel. Tot slot hou je mooie en zachte huidje over! En het kost trouwens €2,10.

Wat vind jij van dr. van der hoog maskertjes?

Beautyblacknesz
4 gedachtes over “Maskertje honing hier en maskertje honing daar?!

  1. klinkt fijn
    zelf heb ik thuis ook zo een tube masker dus het eraf trekken heb ik wel onder de knie op het begin is het inderdaad hinderlijk ik trok zelf perongelijk aan mijn huid en dat deed echt pijn

    Like

Reactie

