Wishlist for my Birthday! #Accessiores#

sweetsixteen

Wishlist for my Birthday #Accessiores#, maar ik heb ook #Make up#! Maar vandaag heb ik het over de wishlist van Accessiores! Heb je nog leuke ideeën dat ik nog kan vragen aan me ouders als cado? Typ het dan in de comment!

Vandaag een leuke wishlist #Accessiores#:

3,95 H&M

Trouwens er ook SALE bij de H&M

8,90 Lelie clips Accessorize

14,99 Zilveren ring turkoois zirkonia lucardi

Jeadee must tube scarf

12,95 sjaal only ( Ik wil zo’n soort sjaal en mooier hihihii).

Dit was vandaag mijn wishlist #Accessiores#! Weet je nog wat sieraden of tassen dat leuk is voor mij om te vragen voor mijn Birthday?

Beautyblacknesz
2 gedachtes over “Wishlist for my Birthday! #Accessiores#

Reactie

