Muziek challenge(1)

Ik was gisteren gevraagt om ook een muziek challenge te doen, Geweldig! Het is eigenlijk wel leuk bedacht, want dan kom je ook erachter wat mijn muziek smaak is. Is dat niet leuk?! Bij deze muziek challenge(1) Moet ik eigenlijk een paar vragen beantwoorden met leuke muziekjes. Ik kan je wel vertellen dat ik meer van de zomer muziekjes ben(hihihi), maar ik ben ook een fan van iemand! Ik vind het geweldig om deze challenge te doen, omdat ik hou van muziek!

Ik ben getagged door: yramarys

I Your favorite song

Ik hou wel van muziek van een andere taal zoals spaans enz.(Moet wel! *HINT*)
II Your least favorite song

Gewoon als ik eventjes luistert is het leuk en dan wil ik niet meer luisteren. En de volgende dag weer wel! Tja, zo is het gewoon bij mij.
III A song that makes you happy

Jullie zullen vast wel denken! LUISTERT VANESSA(beautyblacknesz) DIT?! Ja, meiden ik heb andere smaak.*HINT*

Toch nog een lied waarop ik altijd en ook altijd blij van wordt als ik het hoor.


IV A song that makes you sad

Toch mijn fan helemaal bekend te maken is hier BEYONCE met listen, omdat jaa als je verdrietig ben wil je ook wel je lieve hartje luchten en moet diegene natuurlijk luisteren. Daarom kies ik ook voor listen van beyonce.

en ojaa ook deze :D!

Why don’t you love my gekozen, omdat ik vroeger me alleen voelde en ook dat sommige vriendschappen gewoon kapot zijn gegaan door andere vriendinnen! Zo’n leven dat ik op de middelbare school in de eerste klas wil ik nooit meer hebben! Dus, jaa dan verliet iedereen mij en toen ik deze lied luisterde dacht ik eraan, Pffff wat was het toen heel erg moeilijk voor mij! Gelukkig is het voorbij en heb ik nu mijn lieve vriendinnetjes :D.
V A song that reminds you of someone

Move your body van beyonce herinnert mij aan niemand anders dan mijzelf! Omdat ik heel erg van bewegen houd en zeker van dansen en wat ik helemaal geweldig vind dat er ook een stukje salsa tussen zit :D. Ik doe niet voor niks Ritmische Gymnastiek.

Vind ik gewoon mooi lied. Ik hoe ze het zingen (hihihii). Het is andere taal! Ja, in mijn taal maar als je verder spoel naar 2:45 is het in het nederlands. Want zoals je het hoort gaat het over vlindertjes in mijn buik enz. Ik vind ook wel zo’n mooi lied, omdat ik toen zo 10 jaar oud was kende ik een leuke jongen en ja soms denk ik nog aan hem, omdat hij naar een ander land is verhuist 😦 en nu geen contact gegevens van hem heb!

Dit was mijn Muziek challenge (1) Wel iets anders dan van yramarys  denk ik?

Vind je het ook leuk om te doen? Doe dan ook mee en neem het over!

Beautyblacknesz
Een gedachte over “Muziek challenge(1)

Reactie

