Pinksteren duifje (EOTD)

Pinksteren heeft te maken met mooie duiven! Dus je komt heel veel wit te zien en hier en daar lichtblauw en donkerblauw. Ik heb de oogschaduw heel mooi licht gehouden, omdat het veel mooier is voor pinksteren

Ik had zin om mijn moeder weer op te maken, want dat was zolang geleden! En nu is het weer tijd. De thema van de ooglook had mijn moeder verzonnen (pinksteren)! Want ik zei noem de eerste woordje op dat in je hoofd komt, toen zei me moeder: ”Pinksteren”. En mijn inspiratie was dan gelijk de witte duiven.

De hele oog in het zicht

Ik heb witte oogschaduw aangebracht op de ooglid en blauwe oogschaduw in de crease. Op de wenkbrauwbot shimmery bruin en vleugeltjes gemaakt met zwarte oogpotlood. En zie je een leuke witte duif? En ik wil ook eens vertellen dat dit allemaal met de nieuwe camera is gemaakt is het niet een goede kwaliteit?!

Duidelijk de voorkant

Duidelijk de zijkant

De leuke vleugeltjes dat ik heb  gemaakt!

Zonder flits

Beautyblacknesz
4 gedachtes over “Pinksteren duifje (EOTD)

Reactie

