Examen uitslag *spannend*

De examen uitslag kom ik vandaag te horen, zoo spannend !!!!!!!!!! De meeste scholen in mijn omgeving krijgen van de uitslag. Ik krijg de uitslag na 4 uur in de middag te horen. Dus dat wordt op tijd thuis zijn en helemaal in de spanning zitten. Ik denk zelf dat ik de examen wel matig heb gedaan, omdat bij sommige vakken je veel moest lezen en uit de tekst de antwoordt vinden. Verder was de examen wel ongemakkelijk te maken, omdat er stomme vragen tussen zat. Ik had wel zo’n twee weken vakantie(vrij) dat had ik wel verdient(hihihii). Vandaag alleen deze nieuws, omdat ik zo zenuwachtig ben heb ik geen andere post voor vandaag. Maar in de avond krijgen jullie de uitslag van mij te horen :D!

Duim je voor me?

Edit: IK BEN GESLAAGD!!!!!!!! πŸ˜€

Beautyblacknesz

7 gedachtes over “Examen uitslag *spannend*

  1. Gefeliciteerd πŸ˜€ ik ben alweer zes jaar geleden voor mijn VMBO TL geslaagd πŸ˜‰ ik ben nu alweer bezig met het afronden van mijn HBO πŸ˜‰

    Like

Reactie

