Vaderdag 2011..

Fijne vaderdag!

En wat heb je gekocht voor vaderdag?? Ik heb een hele gezichtsverzorging collectie gegeven aan mijn pa en hij vond het helemaal geweldig. En in de ochtend mijn pa verwend met zijn lekkere ontbijt.

Ik wil ook doorgeven dat het internet het soms niet doet, want het gaat steeds online en offline. Daarom heb ik maar een korte artikel geschreven op mijn mobiel.

Alvast bedankt voor de begrip! En nog een fijne vaderdag.

Beautyblacknesz

3 gedachtes over “Vaderdag 2011..

Reactie

