Katy perry Last friday night! (EOTD)

Katy perry last friday night is online gekomen en natuurlijk heb ik een leuke look geïnspireed op Katy Perry! Heel erg speels en barbie oogschaduw kleure*YEAY*.

Ik heb zoals je het weet de look geïnspireerd op Katy Perry en zo hier en daar mijn eigen draai gegeven! Want de kleur op mijn lippen heb ik niet met lipstick aangebracht, maar ik heb de oogschaduw op mijn lippen gesmeerd *hihii*. Do you like it?? Natuurlijk ben ik heel erg hygiënisch bezig geweest anders krijg je bacteriën in je oogschaduw doosje. Ik heb alleen oogschaduw gebruikt op mijn gehele gezicht dus ook de blush en klopt de look met de look van Katy Perry??

Dit was mijn Katy Perry look! En wat vind je ervan??

Beautyblacknesz
 
4 gedachtes over “Katy perry Last friday night! (EOTD)

Reactie

