My Birthday sweet-sixteen♥!

Damnn, wat heb ik lang niet meer geblogt gewoon te erg!*oooopps* Maar ik ga gewoon verder.. Ik had 7 juli afgelopen donderdag mijn Birthday sweet-sixteen. Jajaa ik ben 16 geworden. Sorry dat ik niks kon melden dat ik 7juli jarig was en niks meer had geblogt van wat ik had belooft!? Eigenlijk heb ik het wel gemist al dat bloggen  toen ik al die leuke dagen weg was uhhmm lees je toch even verder??

Sweet-sixteen!

Mijn Birthday was geweldig, het kon niet beter! Het was heel gezellig en leuke cadootjes gekregen met mooie bloemen. De dag begon rustig met mijn tante en vervolgens begon het steeds voller te worden! Begonnen we lekker te snacken van me ma en mij eigen gemaakte antiliaanse snacks. Toen we klaar waren gingen we nog gezellig naar buite om eventjes van de zon te genieten, jammer ging de zon steeds weg en kwam weer terug. Terwijl we buiten waren hadden we soort van een kleine fotoshoot gehouden hihihihii! Was helemaal super! Na één kleine uurtje buiten geweest gingen we weer naar binnen en begonnen we aan de zelfgemaakte taart die heel erg lekker was *Yumm Yumm* Het was heerlijk! Iedereen was vol van de taart dat we lang gingen wachten tot dat we aan de avond eten begonnen dus zette me ma een leuke liedje op en ja hoor daar gingen we helemaal los gaande op de muziek! Samen met me ma ging ik dansen laten zien hoe het moest op z’n antiliaans maar, jaa niemand anders durfde ook te dansen samen met ons… Als laatste hadden we nog een goede avond eten en iedereen vond het gelukkig heerlijk!

Ik was op deze dag helemaal blij en gelukkig met mijn #true friends!
En heb genoten van deze dag!

Beautyblacknesz

5 gedachtes over “My Birthday sweet-sixteen♥!

Reactie

