New things from Beyonce

Dat was even een tijdje geleden dat we weer eens wat nieuws krijgen van beyoncé! Heel veel liefde voor mijn geweldige Beyonce. Ik ben al lang wel zo’n beetje fan van Beyoncé, het is gewoon geweldig zeker haar nieuwe clip+lied.

Als eerst beginnen we met de nieuwe clip dat ik op youtube heb gezien ”Best thing I ever had” :

#Loveeee

en de volgende heb ik alleen jammer genoeg nog de optreden maar ik laat het toch maar horen en zien ”1+1” :

En als laatste een hele leven van Beyonce dat ik ook helemaal super vind! ”Year of 4” :

Is het niet geweldig??

Beautyblacknesz

Een gedachte over “New things from Beyonce

Reactie

