I’m going to spain♥

 

Morgen ga ik naar spanje! Eindelijk naar een warm landje ik kan niet wachten weer eens naar het zonnetje te gaan dat lang blijft dagen lang en niet steeds weggaat.

Ik ga met de bus naar spanje en blijf daar 10 dagen in een leuk hotel met zwembad en dichtbij de strand.

En niet te vergeten er wordt ook nog gewoon gepost op mijn blog niet elke dag, maar je kan nog altijd de leukste oude blogs opzoeken en fun hebben om comments achter te laten!

Wie van jullie gaan ook op vakantie de zon opzoeken?
Beautyblacknesz

Doet er iets niet ? stuur dan een e-mail naar nessiie__@hotmail.com

2 gedachtes over “I’m going to spain♥

  1. wat heerlijk Spanje ,ben nu zo jaloers
    voorzover ik weet blijf ik dit jaar in nederland
    geniet ervan en neem een beetje warmte voor ons mee

    veel plezier !

    Like

Reactie

