Foundation van NYC

Eindelijk! Ik heb een goedkope maar ook een goede foundation gevonden bij de NYC, is dat niet geweldig?! Na al die jaren deed ik met de Powder-to-Cream foundation 03 van …. wat mijn gezicht zo laat glimmen, omdat ik van mezelf al een vette huid heb. En nu heb ik een NYC foundation nummer 5 en werkt zo goed voor mijn lieve huidje.

De foundation heeft een oranje ondertoon wat goed bij mijn gezichthuid past. De foundation is geswatcht op mijn hand!!!

Je ziet wel een stukje van een gekleurde oogpotlood kan je het raade wat het is?? Want in de volgende post komt er een review over de oogpotlood!!

Beautyblacknesz

2 gedachtes over “Foundation van NYC

  1. wauw je ziet geen dikke foundation laag of zo.
    maar als ze jouw kleur hebben hebben ze misschien ook mijn kleur,ben namelijk ook bruin en meestal zijn die drogisterij foundation of licht voor mij of dan hebben ze een donkere kleur maar dan is ie weer te donker
    maar wat is de houdbaarheid blijf ie hele dag op je gezicht zitten en poeder jij hem af?

    Like

Reactie

