Rihanna nieuwe parfum

Er is weer een nieuwe parfum lanceert en dat is van Rihanna “Reb’l Fleur”.

De lancering van haar nieuwe geur, Rihanna was in promotie-modus bij House of Fraser in Londen, Engeland op een vrijdag middag (19 augustus).

 

De Barbados schoonheid zag er fantastisch in een groene outfit al met een grote paar gouden oorbellen en zonnebril en roze schoenen met hoge hakken, ze poseerde met haar flesje Reb’l Fleur parfum bij een groep van de verzamelde fans van het evenement.

Als voor de nieuwe geur RiRi’s, Reb’l Fleur wordt beschreven als “een intens fruitige chypre en gedurfd, dat bestaat uit geavanceerde bloemige noten: tuberoos, viooltje en hibiscus, – met een scheut water kokosnoot, de combinatie van de laatste noten roept de indruk van de warme huid. het parfum werd gemaakt door Caroline Sabas en Marypierre Julien van Givaudan.

“Deze geur gaat over mijn passie voor individualiteit wordt uitgedrukt en empowerment, ja, maar ook emotioneel en intrigerend. Ik draag mijn parfum, ik laat het niet me dragen, ‘Rihanna vertelde haar verklaring.

commercial:

4 gedachtes over “Rihanna nieuwe parfum

Reactie

