nicki minaj inspi. make up look

Ik had al een tijdje een idee om de make up look uit te proberen van nicki minaj en vandaag was het de dag dat ik het wilde proberen. Ik vind het een leuke make up look dat ik zelfs de foto heb uitgeprint om niet te vergeten hoe het ook alweer moest. Ben je benieuwt of het is gelukt of hoe ik het heb gedaan??

Eindelijk begonnen met de make up look en had er helemaal zin in!

Ik begon met een basis zodat het goed blijf zitten en dat de kleuren goed weergeeft. Vervolgens bracht een mooie kleur brons/goud aan op m’n ooglid wat het helemaal mooi maakt en ook op mn wenkbrauwbot. Daarna waren de eyeliners aan de beurt één zwarte kleur en de andere is turquoise. De zwarte bracht ik op mijn ooglid aan, wat dikker dan normaal en de turquoise onder m’n waterlijn, want op de waterlijn breng je een zwarte oogpotlood aan. En als allerlaats een mooie lipgloss op je lippen, omdat het anders teveel word als ik ook nog kleur aan breng op je lippen.

Clear!

5 gedachtes over “nicki minaj inspi. make up look

  1. Hey dit is echt goed gelukt. Ik heb een turkois oogpodloodje, maar dat wordt meestal een dikke blauwe lijn onder mijn oog die ik er direct weer afhaal… Heb jij een podloodje of een vloeibare eyeliner, kan je me ook zeggen van welk merk dat hij is? 🙂

    Like

Reactie

