Beyoncé 1+1

Het is jou vast wel al bekent de nieuwe lied van Beyonce 1+1 mijn aller leukste celeb! Maar ook omdat ik het zo mooi vind, wil ik het toch op mijn blog plaatsen en helemaal dat ik heb gezien dat zij zwanger is, zo cute!

Zie hier de mooie Beyoncé

 

Ik vind het in het clipje zo mooi met allemaal glittertjes en dat zij zo mooi naturel uitziet en natuurlijk is haar gezang zo prachtig wauw!

En niet te vergeten dat Beyoncé 4 september haar 30ste verjaardag had gevierd.

Dit artikel is helemaal in het teken van Beyoncé.

2 gedachtes over “Beyoncé 1+1

Reactie

